sobota, 7 grudnia 2013

Liebster Blog Award

Wow, tego się nie spodziewałam! :D Moja "twórczość" została doceniona przez blogerkę volleyy, która nominowała mnie do Liebster Blog Award. Dziękuję :*

Oto pytania:
1. Od kiedy siatkówka?
Od zawsze, na zawsze :D
2.Twój idol siatkarski?
Chyba Krzysztof Ignaczak, cenię go za wytrwałość, wolę walki i oczywiście poczucie humoru :)
3. Co Cię zainspirowało do napisania bloga?
Zainspirował mnie mój sen.
4. Co robisz jak czasami masz doła i nic nie możesz napisać?
Słucham jeszcze bardziej dołującej muzyki i gram w pasjansa :D
5. Ulubiona drużyna siatkarska to.. ?
SKRA <3
6. Ulubiony siatkarz z zagranicy?
Matt Anderson (chyba nie muszę mówić dlaczego? :D)
7. Jakieś inne zainteresowania oprócz siatkówki?
Fotografia, piłka nożna, książki i wiele, wiele innych.
8. Co sądzisz o nowym trenerze Reprezentacji?
( Mam nadzieję, że chodzi o nowego trenera Reprezentacji Siatkarzy)
Cóż... To trudne pytanie. Bardzo lubię Stephane'a jako zawodnika ale powołanie go na selekcjonera było dla mnie dużym zaskoczeniem. Mam nadzieję, że pomoże nam wygrywać i dobrze poprowadzi naszą drużynę:) Osobiście mocno mu kibicuję.
9.Jesteś za powrotem Mariusza Wlazłego do kadry?
Szczerze powiedziawszy w tej kwestii nie mam zdania.
10.Byłaś na jakimś meczu reprezentacji?
Tak, było cudnie! Emocji nie da się porównać z niczym innym.
11. Opisz swój idealny dzień.
Idealny dzień to taki kiedy mam wenę... (a ostatnio trochę z tym trudno), i oczywiście spotkanie z przyjaciółkami (najlepiej na meczu) :D

Nominowałam:
http://www.zranione-wspomnienia.blogspot.com/
http://siatkowka-w-moim-zyciu.blogspot.com/
http://www.walcze-bo-warto.blogspot.com/
http://dont-fallinlovewithme.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Ulubiony siatkarz?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Jakim drużynom kibicujesz? (siatkarskim, piłkarskim, koszykarskim itd.)
4. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
5. Kiedy narodziła się w Tobie chęć do pisania bloga?
6. Jaki film najlepszy?
7. Ulubiony tekst z "Igłą szyte"?
8. Za co kochasz siatkówkę?
9. Byłaś na meczu reprezentacji?
10. Największe marzenie?
11. Polecisz mi jakąś fajną książkę?

Dzięki wielkie za nominację :* Pozdrawiam Ania!

Odpowiedzi dla niezapominajki :
 1. Ulubiony siatkarz?
Andrzej Wrona <3
2. Klub, któremu kibicujesz?
SKRA
 3. Grasz w siatkówkę? Jak długo?
Gram tylko w szkole i szczerze mówiąc kompletnie się do tego nie nadaje.
4. Skąd pomysł na pisanie bloga?
Czytałam inne blog i stwierdziłam, że fajnie byłoby mieć swój.
5. Co robisz, gdy zabraknie weny?
Myślę o tym, że jestem beznadziejna jeszcze bardziej się dołując :(
6. Skąd jesteś (woj.)?
Mazowieckie
7. Jakie jest Twoje ulubione miejsce?
Katowicki Spodek <3
8. Masz jakieś inne pasje oprócz siatkówki?
Piłka nożna <3
9. Twoja ulubiona pora roku to...
Lato :D
10. Lubisz święta Bożego Narodzenia? Jeśli tak, to za co, a jak nie, to czemu? ;)
Kocham święta za to, że jest tyle wolnego :D
11. Jak trafiłaś na moje opowiadanie?
Przyjaciółka mi je podrzuciła :)

Dzięki za nominację :*

 

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację :*
    Odpowiedzi na Twoje pytania:
    1. Michał Kubiak ;)
    2. Lubię czytać książki (ewentualnie opowiadania siatkarskie), spotykać się z przyjaciółką i rozmawiać z siostrą :]
    3. Siatkarskim: Sovia, Skra i JSW ;) +moja uczelniana drużyna AGH :P
    A piłkarskim... Borussia Dortmund i KSZO Ostrowiec :D
    4. Tej, która mi wpadnie w ucho :P Nie mam ulubionego wykonawcy, ani nawet gatunku, ale jak coś mi się spodoba, to słucham bez przerwy ;)
    5. W te wakacje
    6. Hm... Ciężko stwierdzić... Bardzo poruszyły mnie dwa filmy: Mój przyjaciel Hachiko i Nad życie, ale nie wiem, czy to są najlepsze. Jeszcze tyle filmów przede mną do obejrzenia :D
    7. Musiałabym zacytować wszystkie słowa, które tam padły... :D
    "Matka wie, że ćpiesz?"
    "Jak się czujesz?
    A jak wyglądam?
    Wyglądasz jak zwykle przystojnie.
    I tak się czuję." <3
    8. Za emocje, za to, że wszystko się może zdarzyć. Jest nieprzewidywalna, piękna i łączy ludzi!
    9. Na meczu reprezentacji jeszcze nie ;( Ale ruszam na podbój MŚ ;)
    10. Nie powiem, bo się nie spełni :P
    11. Zależy, co kto lubi :D
    Ja gustuję w fantasy (Eragon, Akademia Wampirów), od czasu do czasu czytam romansidła Nicolasa Sparksa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Award! Mam nadzieję, że przyjmiesz moją nominację i odpowiesz na moje pytania!
    Więcej tutaj : http://wierze-ze-bedzie-dobrze.blogspot.com/2013/12/nominacja-liebster-award.html :)

    OdpowiedzUsuń